Filtrace - návod

12.06.2019

Filtraci mám ke svému 2,500l jezírku s rybami, funguje perfektně, několik let jsem vychytával chyby na svých předchozích filtracích až jsem dospěl k této.                       Cenu nemohu přesně určit protože jsem měl některé komponenty již doma, ale pokusím se v tomto návodu vše objasnit.                                                               Návod štěrbinového filtru nedávám, jelikož materiál přes který filtruju se již nevyrábí (jedná se o sáček na nečistoty k vodnímu vysavači) a nic jiného mi nefungovalo jako toto, zkoušel jsem asi 4 roky vše možné, mikro síta, látky, dokonce i dámské silonky, nic z toho nefungovalo tak jak bych chtěl.                                                               Filtrace je udělaná z přepravky. Přepážky jsem dělal z plastu co jsem měl doma, místo "biokuliček" jsem použil husí krky co jsem měl taky doma, ostatní materiál jako jsou filtrační kartáče, bioakvacit apod. jsem koupil v prodejně Banat.

Pokud máte jakékoliv dotazy, výhrady, nebo nápady kontaktujte mě. 


KOMPONENTY                                                                                            CENA

bedna (60x40x40cm)...................................................................................... 500,-

přepážky (měl jsem doma).............................................................................. ???

filtrační rošt ...................................................................................................... 200,-

průchodka (Ø50mm) ..................................................................................... 140,-

vzduchovací kámen ........................................................................................ 75,-

filtrační kartáč (3ks) ....................................................................................... 150,-

bioakvacit (40x10x5mm 2x ; PPI 30) ........................................................... 72,-

bioakvacit (40x20x10mm ; PPI 20) ............................................................. 145,-

biokavacit kostky (20l) ................................................................................. 500,-

zeolit (5l ; 16-32mm) ..................................................................................... 140,-

"biokuličky" husí krky (měl jsem doma)....................................................... ???



schéma filtračních náplní



pohled z vrchu a kóty 



pohled z boku a kóty


© 2023 Jardova Jezera
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky